تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 42
  • بازدید دیروز : 1761
  • بازدید کل : 7837021

ترمزهاي ديسكي 121 ص


>p>فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 109
ترمزهاي ديسكي نمونه اصلي ترمزهاي ديسكي كه در خودروها به كار مي‌رود، «نوع نقطه‌اي» ناميده مي‌شود؛ زيرا در اين نوع ترمز، لقمه ترمزها فقط در قسمت كوچكي از سطح كار، اصطكاك به وجود مي‌آورند (حدود 30 تا 50 درجه از محيط ديسك). اين ترمز تشكيل يافته از يك كاليپر كه در انتهاي محور چرخ محكم شده است. در داخل كاليپر ، لقمه ترمزها جاي گرفته‌اند كه چون پدال اعمال شود لقمه ترمز را در اثر فشار ئيدروليك به طرفين ديسك كه به توپي چرخ محكم شده است، مي‌فشارد. هنگامي كه بار از روي ترمز برداشته مي شود لقمه ترمزها در اثر واشر ارتجاعي به عقب برگشت داده مي شود. در ترمزهاي ديسكي، دو نوع آرايش معمول است: آرايش اول، شامل ديسك ثابت و يك كاليپر ثابت، كه حركت پيستون آن بار مساوي به لقمه ترمزها اعمال مي كند. آرايش دوم، شامل يك ديسك ثابت و كاليپر است، كه در اثر فشار ئيدروليك، انبساط حاصل كرده، باري متساوي به لقمه ترمزها اعمال مي كند. محل نصب كاليپر، بستگي به وسعت مكان موجودي دارد كه بعد از نصب اتصالات فمان باقي خواهد ماند. در صورتي كه كاليپر عقب تر از محور چرخ، و در امتداد مركز آن و بطور افقي نصب شود، هنگام اعمال ترمز، بار ياتاقان چرخها كاهش مي يابد. و اگر در جلو و در امتداد مركز محور افقي نصب شود، اگر چه بار ياتاقانهاي چرخ را افزايش مي دهد ولي در مقابل نفوذ گرد و غبار آب موجود در جاده به داخل ترمز، حفاظت بيشتري ايجاد مي كندد. هردو نوع آرايش در عمل نتيجه رضايتبخشي داده است. ترمزهاي ديسكي «خود انرژي زدايي » ندارند و اثر آنها متناسب با فشار پدال است. با اين توصيف، اثر ترمز قابل افزايش خواهد بود. معذالك در ماشينهاي سنگين وزن، لازم است كه از سروو نيز استفاده شود تا بدون آن كه باشد فشار زيادي به پدال اعمال شود.

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 73,248 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 216

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت