تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1226
  • بازدید دیروز : 1675
  • بازدید کل : 7836444

بازاريابي-الكترونيك


>p>فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 6
بازاريابي الكترونيك امير بختايي و شادي گلچين‌فر امروزه جامعه بشري بيش از هر زمان ديگري با کمبود منابع و نيازهاي متنوع مواجه است. مديريت مجموعه مهارتها و دانسته‌ها، براي استفاده بهينه از منابع محدود و تشخيص نياز و رفع آن از طريق تبادل منابع، اهميت بسزايي يافته است. به دنبال انقلاب ديجيتالي بار ديگر مفهوم و روشهاي بازاريابي سراپا دگرگون خواهد شد و اصول تازه‌اي بر همه جنبه‌هاي بازاريابي حکم‌فرما مي‌شود. در دنياي جديد خريد و فروش به صورت خودکار و بسي راحت‌تر انجام مي‌‌شود و شرکتها و کسب و کارهاي گوناگون و نيز گروههاي مشتري -برون سازماني و درون سازماني- در شبکه‌هاي بدون سيم به هم پيوند مي‌يابند. به طور خلاصه بازرگاني به روش سنتي رفته رفته از صحنه جهان محو خواهد شد. چهار سطح استفاده از اينترنت _ سطح اول كه ساده‌ترين شكل حضور در اينتر نت است، نمايش حضور نام دارد. در اين حالت نوع ارتباط با مشتري فقط به صورت يكطرفه بوده، در حد ارائه برخي اطلاعات تعيين شده از طرف شركت است. _ در سطح دوم ارتباط بين مشتري و شركت در سطح تعامل و رد و بدل كردن اطلاعات از طريق e-mail است. _ در سطح سوم علاوه بر رد وبدل كردن اطلاعات، امكان تبادلات مالي بين مشتري و شركت نيز، وجود دارد. _ در سطح چهارم ماهيت محصولي كه رد و بدل مي‌شود نيز ماهيت الكترونيك پيدا مي‌كند. تعريف بازاريابي الكترونيك بازاريابي الكترونيك تحت عنوان اداره ارتباط متقابل مشتري در يک محيط پيشرفته رسانه‌اي به منظور کسب سود براي شخص يا سازمان تعريف شده است. بنابراين بازاريابي الکترونيکي يک عملکرد مجزا که منحصرا" با فروش محصولات و خدمات ارتباط دارد نيست. بلکه فرآيندي مديريتي است براي اداره كردن ارتباط ايجاد شده ميان سازمان و مشتري. عملکرد بازاريابي الکترونيک را مي توان در سه بخش زير دسته بندي كرد: -1 يکپارچگي: بازاريابي الکترونيک تمامي مراحل فروش توسط شرکت و همچنين فروش از طريق نمايندگيهاي شرکت

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 4,032 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 252

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت