تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 388
  • بازدید دیروز : 1349
  • بازدید کل : 7833931

اصول طراحی فضاهای داخلی کتابخانه


تعداد صفحه : 3
اصول طراحی فضاهای داخلی کتابخانه طراحی داخلی ساختمان و روابط بین بخش ها باید منطبق بر جریان کار کتابخانه و دارای حداکثر کارایی باشد. در طراحی داخلی ساختمان چگونگی استفاده از فضا ها و محل چراغ ها و منابع تامین حرارت و دیگر وسایل فنی دارای حد اعلای انعطاف و تغییر پذیری باشند. تقسیم شدن فضا برای خدمات مختلف توسط قفسه کتاب و پارتیشن و پرهیز از تقسیم فضا بوسیله دیوار . آرایش داخلی فضاهای ویژه مطالعه بنحوی باشد که گویای خدمات کتابخانه بوده . در طراحی داخلی ساختمان کتابخانه و بخشهای خدماتی ان نیازهای ویژه معلولان و نابینایان در نظر گرفته شود و هر جا ضرورت ایجاد کند از علائم و نشانه های مخصوص استفاده شود . قرار دادن منابع پر مراجعه تر در نزدیکی ورودی اصلی برای کاستن رفت و امد های غیر ضروری به بخشهای درونی کتابخانه .(مثل برگه دانها و میز امانت...) طراحی شاهرگهای ترافیکی مجموعه به صورت خطوط مستقیم در صورتی که طول انها از 30 متر تجاوز نکند در ضمن مسیرهای انحرافی و پیچیده ترافیکی مانع استفاده بهینه از کتابخانه میشود. طرح داخلی کتابخانه طوری باشد که مسافتهای حمل و نقل منابع کتابخانه ای به حداقل ممکن کاهش یابد. دقت بیشتر در طراحی راهروها یی که میان وسایل قرار دارند صورت گیرد و حتی الامکان مورد استفاده قرار گرفتن هر دو طرف راهرو. بیشتر بودن عرض راهرویی که از دو طرف به پشتی صندلی ها محدود می شود در سالنهای مطالعه بزرگ ردیف قفسه ای که به تنهایی در کنار دیوار قرار می گیرد باید راهروی بزرگ تری پیش بینی شود . خودداری از چیدن وسایل مشابه در ردیفهای طولانی . از دیدگاه زیباشناختی یک ردیف طولانی میزهای تک نفره که بین دو رشته قفسه قرار می گیرد کاری درست نمی باشد. عوامل دیداری و شنیداری که موجب پرتی حواس کاربران می شود باید به حداقل رسانیده شود . استاندارد های تجهیزات و وسایل فضاههای کتابخانه استاندارد های تجهیزات و وسایل فضاههای کتابخانه قابل تقسیم به:


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 930

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت